marți, 28 decembrie 2010

I am just a runaway


Am alergat cu multe șuvițe rebele spre asfințitul îndepărtat.

Deși nu știam unde merg.

Sau spre care neștiuta gară.

Dar mă aventuram șuierând, neștiind ce mă așteaptă.

Am văzut multe ape.

Am mers prin multe deșerturi cu nisipuri aurii ca mierea.

Am străbătut dealuri.
Cu picioarele goale, alergam țipând.
Auzeam fâșâitul nostalgic al ierbii decolorate sub tălpile mele. Și durea.
Dar mai mare era durerea gandului care încetinea, deși eu nu-l lăsam, și mă trăgea înapoi.
Dar suportam, și mergeam mai departe.

Doar cu mintea.

Iar apoi, când m-a ciupicat realitatea,

Nu am știut că mă așteptai

Strivind o lacrimă între genele lungi.

Mi-am șters ochii încețoșați(sunt om).

Eram în alt loc incert.

Nu știu dacă era nisip, sau gheață.

Nu am fost capabilă să stau lângă tine

Nici un minut grozav.

Mi-e clar...

I am just a runaway.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu